Jestli je dobré dávat na nÄ›koho velký pozor, pak jsou to zaÄÃnajÃcà řidiÄi aut. Najdou se lidé, kteřà sednou a jedou, a to napÅ™Ãklad proto, že je nÄ›kdo z rodiny nechal jezdit po poli, takže má daný ÄlovÄ›k urÄité základy, které se mohou hodit. Najdou se ale i lidé, kteřà nikdy danou možnost nemÄ›li, a tak je to pro nÄ› na zaÄátku těžké. RozhodnÄ› poznáte rozdÃl mezi ÄlovÄ›kem, který už nÄ›kdy za volantem sedÄ›l a ÄlovÄ›kem, který za volantem jeÅ¡tÄ› nikdy nesedÄ›l. Spousta lidà vám Å™ekne, že Å™Ãzenà auta je jen o kroucenà volantem. RozhodnÄ› tomu tak nenÃ. Je toho daleko vÃce, co musà ÄlovÄ›k za jÃzdy ovládat. Zejména zaÄÃnajÃcà řidiÄi aut dÄ›lajà ze startu chyby a to proto, že jeÅ¡tÄ› neznajà pÅ™edpisy tak, jak je potÅ™eba je znát.
Od toho vedle nich sedà uÄitel, který má dohlÞet na to, že nedojde k žádné dopravnà nehodÄ› a že se daný ÄlovÄ›k vÅ¡emu nauÄÃ. Jakmile ÄlovÄ›k zvládne autoÅ¡kolu a zÃská Å™idiÄský průkaz, je tÃm nejlepÅ¡Ãm nechat daného ÄlovÄ›ka, aÅ¥ následnÄ› jezdà úplnÄ› sám. ProÄ? Protože jedinÄ› tak se daný ÄlovÄ›k nauÄà vÅ¡emu potÅ™ebnému. Mnoho lidà si myslÃ, že nejlepÅ¡Ã bude, pokud s ÄlovÄ›kem po autoÅ¡kole bude nÄ›kdo jezdit. IdeálnÄ› nÄ›kdo, kdo jezdà už nÄ›kolik let a vÃ, jak se má jezdit.
NÄ›co takového ale nenà ideálnà a to proto, že takovà lidé majà tendenci na daného ÄlovÄ›ka neustále kÅ™iÄet a dávat mu rady, o které daný ÄlovÄ›k nemusà vůbec stát. Opravdu je nejlepÅ¡Ã, pokud bude daný ÄlovÄ›k jezdit sám a to proto, aby se vÅ¡emu nauÄil. Pokud se náhodou stane, že ÄlovÄ›k pÅ™ijede na nÄ›jakou kÅ™ižovatku, u které si nebude jistý, jestli je nebo nenà na hlavnÃ, jednoduÅ¡e zastavà a podle reakcà druhých Å™idiÄů daný ÄlovÄ›k pozná, jestli je nebo nenà na hlavnà cestÄ› a podle toho buÄ pojede nebo nepojede dále. NÄ›kdy je nejlepÅ¡Ã nechat vÅ¡e na daném ÄlovÄ›ku. UvidÃte, že dÃky tomu, že bude jezdit sám, se vÅ¡emu nauÄà a bude z nÄ›j ve výsledku velice dobrý Å™idiÄ.