1) vytvořte si logo a jednotný styl
I když si to možná nemyslÃte, tak i logo a barevná paleta se kterou budete s lidmi komunikovat je důležitá. DÃky tomu si vás snáze zapamatujÃ, budete pro nÄ› lépe Äitelná (každý váš pÅ™ÃspÄ›vek ihned poznajÃ) a tÃm pádem i důvÄ›ryhodná. Jakých bodů se držet?
- Logo volte jednoduché, klidnÄ› až minimalistické. Složitá loga se Å¡patnÄ› pamatujà a zákaznÃk by ani nevÄ›dÄ›l, co tÃm chcete vyjádÅ™it. Vymýšlet sama si ho ale nemusÃte. Na internetu najdete dostatek inspirace zdarma.
- Totéž platà o pÃsmu. MÄ›lo by být dobÅ™e Äitelné, aby ho budoucà zákaznÃk nemusel luÅ¡tit a pÅ™eÄetl ho na prvnà dobrou. Pozor si dejte zejména na pÃsmo imitujÃcà psacà pÃsmo.
- Na závÄ›r si vyzkouÅ¡ejte různé barevné palety. Váš projev a profil by mÄ›l být ucelený. Vyházejte jednak z vaÅ¡eho produktu, ale i z vaÅ¡Ã osobnosti. Pokud jste spÃÅ¡e pÅ™Ãrodnà typ a nabÃzÃte háÄkované deky, rozumÄ›t si budete s bÃlou, hnÄ›dou a béžovou.
2) správnÄ› oslovte potencionálnà zákaznÃky
To, že máte skvÄ›lý produkt vám pÅ™Ãsun pravidelných objednávek nezajistÃ. MusÃte správnÄ› cÃlit na své publikum. Produkt hezky nafoÅ¥te, platà staré známé, že fotka prodává a v textu zákaznÃkům sdÄ›lte:
- S ÄÃm jim váš produkt pomůže nebo jaký problém jim dokážete vyÅ™eÅ¡it.
- ProÄ by zrovna váš výrobek mÄ›li vlastnit, jaké výhody jim z toho poplynou.
- Dále v nich probuÄte emoce, radost a porozumÄ›nÃ. SamozÅ™ejmÄ› toto vÅ¡e vycházà z toho jaká je vaÅ¡e cÃlová skupina.
- BuÄte osobnà a navažte s klienty kontakt. ProzraÄte jim i nÄ›co ze zákulisà výrobku.
- PÅ™ÃspÄ›vky pÅ™idávejte pravidelnÄ› a snažte se odpovÃdat na vÅ¡echny komentáře a dotazy.
- Vymyslete, ÄÃm se odliÅ¡Ãte od konkurence a najdÄ›te nÄ›co jedineÄného, tak zvanou pÅ™idanou hodnotu.
DržÃme palce, aby vám podnikánà šlo a pokud už se vám rozjelo, nezapomeňte také na pravidelné vzdÄ›lávánÃ. Jen tak budete vždy o krok napÅ™ed pÅ™ed konkurencÃ.Â